Tiekoties ar daudz klientiem, katram klientam ir savs priekšstats par Facebook kanālu- vienam tas liekas interesanta platforma komunikācijai, otram pārdošanas vieta, tiešām vispār nekur nederīga vieta. Kā tad īsti ir?

Šogad mums bijušas ap 200 kampaņas Facebook vidē un pēc kampaņām ir detalizēta analīze. Patiesība ir viena- ja ir daudz sekotāji, ir lielāka iesaiste, lielāka zīmola atpazīstamība un pārdošanas pieaug. Tomēr sekotāju skaits nav vienīgais rādītājs.

Otrs ļoti nozīmīgs ir- cik potenciālie klienti tiek uzrunāti- mēs parasti vienam kontam mēnesī uzrunājam mērķauditoriju, kas ir no 10,000 līdz pat vairākiem 100,000. Tas tiek darīts ātri un efektīvi. Tādejādi kampaņas sasniedz kritisko masu, lai būtu pirkumi un iesaiste. Mēs ļoti labi apzināmies, ka ne katram interesēs logi vai durvis, bet tie kam interesēs, tos mēs uzrunājam arī.

Šie divi faktori arī ir pamats- sekotāji un rādījumi. Sekotāji būs tie, kas reklamēs Jūsu produktu tālāk, bet rādījumi piesaistīs tiešos pircējus.

Ja vēl neizmantojat Facebook kā kanālu Jūsu biznesam, uzzvaniet, apskatīsim kā varētu izmantot to labāk Jūsu biznesam.