Cik reizes kāds gudrais mārketinga cilvēks lielākā vai mazākā firmā man izmet savu domu, ka Facebook jau tekstam jābūt 1 teikums un galvenais, lai bilde piesaista uzmanību.

Es piekristu par bildi, bet par tekstu- tas ir ļoti atkarīgs no vēstījuma. Nav loģiski stāstīt par jauna mobilā telefona īpašībām uzrakstot- šis telefons tur 2 dienas un viss.

Vai zinat cik daudz tukšas informācijas saņem cilvēks dienā?

Vai nebūtu labāk, ja 10 cilvēki ieinteresētu tas raksts un viņi iedziļinātos, nevis vienkārši parādītos posts- mums ir jaunais x telefons ar 4 kodolu procesoru. Vidējais patērētājs pat nezin, ko tie 4 kodoli dod.

Ja man interesē telefona modelis, es gribu tomēr izlasīt, kas tam ir labāks par citiem, kā es ikdienā to varu izmantot. Domāju man daudz piekritīs, ka nekādu paliekošu efektu tas neatstās, ja redzat, ka ir pieejams jauns x telefons, bez kaut minimāla paskaidrojuma.

Piekrītu, ka Facebook vairāk par 2 rindkopām nevajag, bet neaprobežojaties ar 1 teikumu.

863ba11f7545f2c85defb1da4e168f6byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy