Vēljoprojām daudzi strīdās, kāds ir Facebook biznesa lapas ROI (return on investment), jeb tautas valoda “ja es ieguldu 1000, vai es dabūšu atpakaļ 2000”. Šis jautājums ir galvassāpes gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem. Nereti prasa šo rezultātu no aģentūrām, kas var tik daļēji ietekmēt šo lietu. Te pāris noderīgi punkti:

1. Cik pieprasīts ir Jūsu produkts tirgū?

Ja vēlaties saņemt reālus pirkumus no Facebook, Jums jāsaprot cik šobrīd cilvēki piezvanot izvēlas Jūsu produktu. Nereti mēs savācam tieši mērķauditoriju, bet ne visi produkti ir pieprasīti. Citiem produktiem ir pārprodukcija tirgū, citām firmām produktu cenas ir daudz dārgākas u.t.t. Tas ko aģentūra var garantēt ir noteikts skaits ieinteresētas auditorijas un profesionāls saturs un produktu pozicionēšana tirgū.

2. Sekotāju skaits ne vienmēr ir pirkumu skaits. Daudz lielās firmas publicē pilnīgi ar savu produktu nesaistītu saturu, piemēram, kaķu video un tad brīnās kāpēc no 5000 sekotājiem nevienam nav interese par, piemēram, medikamentiem, ko viņi pārdod. Mūsu pieeja ir savādāka- mēs koncentrējamies uz tikai uz saturu, kas saistīts ar konkrētās firmas produkciju, nozari un cenšamies savākt reālus firmas fanus, kas konvertējas par pircējiem.

3. Ilgtermiņš, nevis īstermiņš. Ja Jūsu produktu izpērk jau tāpat, tad sociālos tīklos var strādāt ar īstermiņā. Labs piemērs ir piemēram pirotehnika Jaunā gadā, tomēr, ja produkts ir, piemēram, sadzīves tehnika, tad noteikti jāsaprot, ka cilvēki nereti ilgāk pieņem lēmumu par ledusskapja vai trauku mazgājamās mašīnas iegādi. Būtiski ir sociālos tīklos radīt profesionālu un zinošas firmas iespaidu, tāpat arī izglītot cilvēkus par konkrētā produkta plusiem un mīnusiem.

Kopsavilkumā: Jo precīzāka un tuvāka informācija Jūsu produktiem būs publicēta sociālos tīklos, jo labāki būs pārdošanas rezultāti.

Labs raksts: http://rocksdigital.com/roi-social-media-marketing/

92337a57c11d3b95dbc885b2e3326f28||||||||||||||||||||||||||||||||